اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 22
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 12 نفر
بارديد ديروز : 2 نفر
بازديد هفته : 32 نفر
بازديد ماه : 63 نفر
بازديد سال : 253 نفر
بازديد کلي : 571 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازديد
خولنجان بازديد : 15
خردل بازديد : 13
کنجد یا سمسم بازديد : 11
زعفران بازديد : 11
انار یا رمان بازديد : 11
اویشن یاضعتر بازديد : 11
پرسیاوشان بازديد : 11
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

ﻓﻀﻮل ﺳﯿﻨﻪ و ﻣﻌﺪه و ﺳﻮزش آن و ﻓﻮاق و ﻏﺜﯿﺎن و ﺗﺤﻠﯿﻞ رﯾﺎح و اﺳﺘﺴﻘﺎ و ﯾﺮﻗﺎن و اﺧﺮاج ﻣﺸﯿﻤﻪ و ادرار ﻋﺮق و ﺑﻮل و ﺣﯿﺾ و اﺳﻬﺎل ﺳﻮدا و ﻗﺘﻞ ﺟﻨﯿﻦ و ﺗﺮﯾﺎق ﻟﺴﻊ ﻫﻮام ﺳﻤﯽ و ﻓﺮزﺟﻪ آن ﻣﺨﺮج ﺟﻨﯿﻦ و ﻧﻄﻮل آن ﺟﻬﺖ ﺣﮑﻪ و رﯾﺎح رﺣﻢ و رﻓﻊ ﺻﻼﺑﺖ آن. *اﻟﻔﻢ *ﺳﻨﻮن ﺳﻮﺧﺘﻪ آن ﺟﻬﺖ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻟﺜﻪ* .اﻟﻘﻠﺐ *ﺑﻮي آن راﻓﻊ ﻏﺸﯽ   .   . ﻣﺼﻠﺢ آن ﮐﺜﯿﺮا ، ﻣﻀﺮ اﻣﻌﺎ ﻣﻘﺪار ﺷﺮﺑﺖ آن :ﺗﺎ دو درم  . ﺑﺪل آن: ﻧﺼﻒ وزن آن ﭘﻮدﻧﻪ ﻧﻬﺮي و ﻧﯿﺰ ﻧﻮﻋﯽ از ﭘﻮدﻧﻪ ﺑﺮّي را ﺑﺮگ دراز و ﻧﺮم ﻣﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺳﯿﺎﻫﯽ و ﮔﻞ آن ﺧﻮﺷﺒﻮ و ﺗﻨﺪ ﻣﺎﯾﻞ ﺑﻪ زردي و در ﺟﻤﯿﻊ اﻓﻌﺎل ﺿﻌﯿﻒ ﺗﺮ از اﻗﺴﺎم ﭘﻮدﻧﻪ اﺳﺖ و ﻓﻮدﻧﺞ ﺟﺒﻠﯽ را ﺑﻪ ﯾﻮﻧﺎﻧﯽ ﻗﻄﻤﯿﻦ و ﺑﻌﻀﯽ ﻋﻠﯿﺠﻦ اﻏﺮﯾﺎ و ﺑﻪ ﻓﺎرﺳﯽ ﭘﻮدﻧﻪ ﮐﻮﻫﯽ ﻧﺎﻣﻨﺪ و ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻣﺸﮑﻄﺮاﻣﺸﯿﻊ اﺳﺖ   . ﻣﺎﻫﯿﺖ آن :ﻧﺒﺎت آن ﺑﺴﯿﺎر ﺗﻨﺪ در ﻃﻌﻢ و ﺑﻮ و ﺑﺮگ آن از ﺑﺮگ ﺑﺮّي ﺑﺰرگ ﺗﺮ و ﺳﻔﯿﺪ رﻧﮓ ﻣﺰﻏﺐ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺻﻮف و ﺑﺮگ ﻣﺸﮑﻄﺮاﻣﺸﯿﻊ ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﺑﺮگ ﺻﻨﻔﯽ از ﻧﻤﺎم ﮐﻪ ﺳﻮﺳﻨﺒﺮ ﻧﺎﻣﻨﺪ و ﺳﺎق آن ﺑﺰرﮔﺘﺮ از ﺷﺎ خﻬﺎي آن و ﺳﺮخ رﻧﮓ و ﺑﯽ ﮔﻞ و ﺑﻮي ﺑﺮگ آن ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﺑﻮي ﺳﻮﺳﻨﺒﺮ و ﭼﻮن ﺧﺸﮏ ﮔﺮدد ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ رﯾﺤﺎن ﺧﺸﮏ ﮔﺮدد و ﻣﺸﮑﻄﺮاﻣﺸﯿﻊ در ﺣﺮف ﻣﯿﻢ ﻣﺬﮐﻮر ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ  . ﻓﻮدﻧﺞ ﻧﻬﺮي :ﺿﻮﻣﺮان و ﺣﺒﻖ اﻟﺘﻤﺴﺎح و ﺑﻪ ﯾﻮﻧﺎﻧﯽ ﻗﺎﻻﻣﯿﻨﯽ ﻧﺎﻣﻨﺪ و ﺑﻪ ﻓﺎرﺳﯽ ﭘﻮدﻧﻪ ﺑﺴﺘﺎﻧﯽ و دو ﻧﻮع ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ :ﻧﻮﻋﯽ را ﺑﺮگ ﻣﺎﻧﻨﺪ رﯾﺤﺎن ﮐﻮﻫﯽ و ﺿﺨﯿﻢ ﺗﺮ و ﺧﺸﻦ ﺗﺮ از ﺑﺮّي و ﺷﺎﺧ ﻪﻫﺎي آن ﭘﺮ ﮔﺮه و ﺑﺎرﯾﮏ و ﺑﺮ زﻣﯿﻦ ﭘﻬﻦ و ﮔﻞ آن ﺑﻨﻔﺶ و در ﮐﻨﺎر آﺑﻬﺎ و ﺑﺴﺎﺗﯿﻦ روﯾﺪ و ﻧﻮﻋﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﻧﻌﻨﺎع و ﺑﺮگ آن درازﺗﺮ از ﺑﺮگ ﻧﻌﻨﺎع و ﺗﻨﺪ ﻃﻌﻢ و ﺧﻮﺷﺒﻮ رﻧﮓ آن ﻣﺎﯾﻞ ﺑﻪ زردي و ﺳﺎق آن ﻗﻮي ﺗﺮ و ﭼﻮن در ﺑﺴﺘﺎﻧﻬﺎ ﻏﺮس ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﺑﻌﺪ از دو ﺳﺎل ﻧﻌﻨﺎع ﻣﯽ ﺷﻮد و ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺮ ﯾﮏ ﺗﺎزه ﺧﻮﺷﺒﻮي آﻧﺴﺖ و ﺟﺒﻠﯽ اﻗﻮي از ﺑﺮّي و ﺑﺮّي از ﻧﻬﺮي و ﻧﻬﺮي  ﮐﺜﯿﺮاﻟﻮﺟﻮدﺗﺮ از دو ﻧﻮع دﯾﮕﺮ و ﻧﺼﺎري ﻗﺪس ﺷﺎخ ﻫﺎي آن را در اﻋﯿﺎد ﺑﺮ ﺳﺮ ﻣﯽ زﻧﻨﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﺎج و در آب ﻧﯿﺰ ﻣﯽ اﻧﺪازﻧﺪ در آن اﯾﺎم   . ﻃﺒﯿﻌﺖ آن :در آﺧﺮ دوﯾﻢ ﮔﺮم و ﺧﺸﮏ   . اﻓﻌﺎل و ﺧﻮاص آن :ﺑﺎ ﻗﻮت ﺗﺮﯾﺎﻗﯿﺖ و ﺟﻮﻫﺮ ﻟﻄﯿﻒ* .اﻻذن * ﻗﻄﻮر آب آن ﻧﯿﻤﮕﺮم ﺟﻬﺖ ﮐﺮي ﮐﻪ در ﮔﻮش ﺑﻪ ﻫﻢ رﺳﯿﺪه ﺑﺎﺷﺪ . *اﻋﻀﺎءاﻟﺼﺪر و ﻏﯿﺮﻫﺎ *آﺷﺎﻣﯿﺪن ﻃﺒﯿﺦ آن ﺟﻬﺖ ﻧﻔﺲ اﻧﺘﺼﺎب و داءاﻟﻔﯿﻞ و ﺗ ﺐ ﺑﻠﻐﻤﯽ و ﺳﻮداوي و ﺟﺬام و ﺟﺮم آن ﺑﺎ ﻋﺼﺎره ﺗﺎزه آن ﺑﺎ ﻋﺴﻞ ﻣﺪر ﺑﻮل و ﻋﺮق و ﺑﺎ ﺷﺮاب ﺟﻬﺖ ﻫﯿﻀﻪ و ﻓﺘﻖ ﻋﻀﻞ و ﺑﺎ ﺳﮑﻨﺠﺒﯿﻦ و ﯾﺎ رب و ﯾﺎ ﺷﺮﺑﺖ اﻧﺎر ﺟﻬﺖ رﻓﻊ ﻏﺜﯿﺎن و ﻗ ﯽ ﺻﻔﺮاوي و ﻓﻮاق و ﻧﻄﻮل آن ﺟﻬﺖ رﻓﻊ زردي ﯾﺮﻗﺎن و ﺑﺎ ﻋﺴﻞ و ﻧﻤﮏ ﺟﻬﺖ رﻓﻊ ﮐﺮم ﻣﻌﺪه و ﺣﺐ اﻟﻘﺮع و ﺣﻤﻮل ﺑﺮگ آن ﺟﻬﺖ اﺣﺘﺒﺎس ﺣﯿﺾ و ﻗﺘﻞ ﺟﻨﯿﻦ و ﺿﻤﺎد ﭘﺨﺘﻪ آن در ﺷﺮاب ﺟﻬﺖ رﻓﻊ آﺛﺎر ﺳﯿﺎﻫﯽ ﺟﻠﺪ و ﻋﺮق اﻟﻨﺴﺎء. *اﻟﺴﻤﻮم * آﺷﺎﻣﯿﺪن آن ﺑﺎ ﺷﺮاب ﺟﻬﺖ ﺳﻤﻮم و ﺿﻤﺎد ﺧﺸﮏ آن ﺑﺮ ﻣﻮاﺿﻊ ﻟﺴﻊ ﻫﻮام ﻣﻮﺟﺐ ﺗﻘﺮح و ﺟﺬب ﺳﻤﯿﺖ آن .ذرور آن در ﻣﻮاﺿﻌﯽ ﮐﻪ ﮐﺮم ﻣﺘﮑﻮن ﺷﺪه ﺑﺎﺷﺪ راﻓﻊ آن   .   . ﻣﺼﻠﺢ آن ﮐﺜﯿﺮا ، ﻣﻀﺮ ﺑﺎه و ﮔﺮده ﻣﻘﺪار ﺷﺮﺑﺖ آن :ﯾﮏ درﻫﻢ   . ﺑﺪل آن: ﻧﻌﻨﺎع و ﻧﺰد ﺑﻌﻀﯽ ﻗﺮدﻣﺎﻧﺎ اﺳﺖ  .

دمنوش","دمنوش","یوسف","یوسف"," نوش","دمنوش","لاغری","دمنوش","کبد","دمنوش"," ارامشبخش","دمنوش قلب","بهترین","دمنوش","قویترین"," دمنوش","عالیترین دمنوش","یوسف","نوش","نوش","دارو","دمنوش قوی","دمنوش ","ریه","درمان","ریه","دمنوش ","معطر","دمنوش"," درجه یک","دمنوش بهار نارنج","دمنوش گل گاو زبان","دمنوش سنبل الطیب","دمنوش بادرنجبویه","دمنوش شیرین بیان","دمنوش جنسی","دمنوش جنسینگ","دمنوش یوسف","دمنوش بلغم یوسف","بلغم زدای یوسف","پاکسازی بلغم","پاک کردن بلغم","خارج کردن بلغم","لاغری سریع","لاغری در چند روز","روشهای لاغری ","روش لاغری یوسف","بهترین روش لاغری","لاغری سریع","دمنوش لاغری","روشهای لاغری","لایف استایل","سبک زندگی","سته ضروریه","بلغم؛سودا","دم؛صفرا","حجامت؛فصد خون","دمنوش صفرا","دمنوش سودا بر؛نزله","زکام؛داروی جنسی","داروی ارامبخش","داروی معطر","دمنوش معطر","

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : پونه"فودنج"دمنوش" , "دمنوش" , "یوسف" , " نوش" , "لاغری" , "کبد" , " ارامشبخش" , "دمنوش قلب" , "بهترین" , "قویترین" , " دمنوش" , "عالیترین دمنوش" , "نوش" , "دارو" , "دمنوش قوی" , "دمنوش " , "ریه" , "درمان" , "معطر" , " درجه یک" ,
بازديد : 9
[ سه شنبه 10 فروردین 1400 ] [ 20:56 ] [ یوسف ]
آخرين مطالب ارسالي
دمنوش گیاهی تخصصی جهت پاکسازی بدن تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399
کبر تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
سیر تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
سنبل الطیب تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
سیاه دانه یا شونیز تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
جوز بوا تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
جند بادستر تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
پرسیاوشان تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
بابونه یا بابونج تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
اویشن یاضعتر تاريخ : چهارشنبه 11 فروردین 1400
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو

رزتمپ